Λίπη - Λιπαρά

ΚΑΚΗ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ

Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λίπη ( όπως το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί ) φαίνεται πως είναι τα κατάλληλα για τη μείωση της LDL( κακή χοληστερίνη ) . Είναι πιθανό να κάνουν το ίδιο και τα ψάρια , που περιέχουν λιπαρά οξέα ω-3 ( σολομός , σαρδέλα , ρέγκα , πελαγίσια τσιπούρα κλπ.). Τα κορεσμένα λίπη , όπως αυτά που περιέχονται στο κρέας και στα γαλακτοκομικά προϊόντα , αυξάνουν την LDL , γι' αυτό θα είναι καλό να ελαττώσετε την κατανάλωσή τους .

Στην ίδια κατηγορία :
Σαρακοστιανά Λάδι (ελιάς , σόγιας κλπ) Λαχανικά Πατάτα Σοκολάτα Όσπρια Κοτόπουλο - Πουλερικά Μπαχαρικά - Μυρωδικά Γαλακτομικά (γάλα - φέτα) Ξηροί καρποί Φρούτα (fruits) Ψάρια - Θαλασσινά Ψωμί - Αρτοποιήματα Άλλα είδη τροφίμων Κρέας Θερμίδες Διάφορα περί φαγητού Γεύματα Γλυκά - Γλυκίσματα Τρόφιμα & Βιταμίνες Λίπη - Λιπαρά Χόρτα (άγρια) Αφροδισιακά Είδη τυριών Εξωτικά φρούτα
Σχετικά Εγκυκλοπαιδικά Θέματα

ΛΙΠΑΡΑ ΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Αποφύγετε τη συχνή κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε λιπαρά. Για να διατηρήσει ένας άνθρωπος το βάρος του χρειάζεται περίπου 2200 θερμίδες ημερησίως, από τις οποίες οι 660 περίπου πρέπει να προέρχονται από 74 γραμμάρια λιπών. Σκεφτείτε λοιπόν ότι ένα τρόφιμο που περιέχει 15 γραμμάρια λιπών καλύπτει το 20% αυτής της ποσότητας, και περιορίζει τον θερμιδικό "χώρο" στο διαιτολόγιό σας για τα υπόλοιπα τρόφιμα.

ΛΙΠΑΡΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

Αποφύγετε τα μεγάλα, πλούσια σε λιπαρά γεύματα. Τα λίπη παραμένουν στο στομάχι για αρκετή ώρα, προωθώντας το αίμα μακριά από τον εγκέφαλο, τους μύες και άλλους ιστούς. Έτσι νιώθετε καταπονημένος μπορεί και για έξι ώρες.

ΛΙΠΟΣ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Αν στο προϊόν που αγοράζεται αναγράφει : " χαμηλά ή μειωμένα λιπαρά " σημαίνει 25% λιγότερο λίπος από το πλήρες προϊόν ή " χωρίς λίπος ", σημαίνει , όχι περισσότερο από 0,1 γραμμάριο λίπους ανά 100 γραμμάρια .

Για ευαίσθητα θέματα (όπως πχ Υγείας & Διατροφής) θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην αποδοχή των όσων αναγράφονται . Για οποιοδήποτε θέμα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας .