Ψάρια - Θαλασσινά

Αστακός ή κωλοχτύπα

Στον ελληνικό αστακό θα πρέπει να προσθέσουμε και ένα άλλο τύπο αστακού που λέγεται κωλοχτύπα. Αυτό το είδος αστακού ψαρεύεται κυρίως στη Νότια Πελοπόννησο και στις Κυκλάδες, έχει καφε - κόκκινο χρώμα και το χαρακτηριστικό του είνα ότι έχει μικρό κεφάλι, μεγάλο σώμα και καθόλου δαγκάνες.

Στην ίδια κατηγορία :
Σαρακοστιανά Λάδι (ελιάς , σόγιας κλπ) Λαχανικά Πατάτα Σοκολάτα Όσπρια Κοτόπουλο - Πουλερικά Μπαχαρικά - Μυρωδικά Γαλακτομικά (γάλα - φέτα) Ξηροί καρποί Φρούτα (fruits) Ψάρια - Θαλασσινά Ψωμί - Αρτοποιήματα Άλλα είδη τροφίμων Κρέας Θερμίδες Διάφορα περί φαγητού Γεύματα Γλυκά - Γλυκίσματα Τρόφιμα & Βιταμίνες Λίπη - Λιπαρά Χόρτα (άγρια) Αφροδισιακά Είδη τυριών Εξωτικά φρούτα
Σχετικά Εγκυκλοπαιδικά Θέματα

ΨΑΡΙΑ

Τα ψάρια περιέχουν ω-3 λιπαρά οξέα , που θεωρούνται ευεργετικά για την καρδιακή λειτουργία .

ΧΑΒΙΑΡΙ

Το χαβιάρι είναι μία ακριβή απόλαυση , που μπορεί να μας προσφέρει πολλά θρεπτικά συστατικά . Αποτελεί μία πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών , βιταμίνων Α, D , Β12 , ασβεστίου , φωσφόρου και σιδήρου . Προσέξτε όμως να μην το παρακάνετε , γιατί έχει πολλή χοληστερίνη και νάτριο .

ΑΣΤΑΚΟΣ

Ο αστακός είναι μία πολύ καλή πηγή καλίου , σεληνίου ( που έχει αντιοξειδωτική δράση ) , βιταμίνης Β12 και ψευδαργύρου . Ενα φλυτζάνι βρασμένου αστακού καλύπτει το 20% των ημερήσιων αναγκών μας σε αυτά τα στοιχεία . Ο ψευδάργυρος ενισχύει τις αμυντικές λειτουργίες του οργανισμού μας και συμβάλλει στο μεταβολισμό των πρωτεΐνων και των υδατανθράκων .

Για ευαίσθητα θέματα (όπως πχ Υγείας & Διατροφής) θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην αποδοχή των όσων αναγράφονται . Για οποιοδήποτε θέμα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας .