Ξηροί καρποί

Σταφίδες και διατροφική αξία

Οι σταφίδες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, φυλλικό οξύ, σίδηρο και φυτικές ίνες.

Στην ίδια κατηγορία :
Σαρακοστιανά Λάδι (ελιάς , σόγιας κλπ) Λαχανικά Πατάτα Σοκολάτα Όσπρια Κοτόπουλο - Πουλερικά Μπαχαρικά - Μυρωδικά Γαλακτομικά (γάλα - φέτα) Ξηροί καρποί Φρούτα (fruits) Ψάρια - Θαλασσινά Ψωμί - Αρτοποιήματα Άλλα είδη τροφίμων Κρέας Θερμίδες Διάφορα περί φαγητού Γεύματα Γλυκά - Γλυκίσματα Τρόφιμα & Βιταμίνες Λίπη - Λιπαρά Χόρτα (άγρια) Αφροδισιακά Είδη τυριών Εξωτικά φρούτα
Σχετικά Εγκυκλοπαιδικά Θέματα

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

Μία χούφτα ξηρών καρπών αποτελεί μια υγιεινή λύση για το γεύμα στο γραφείο . Οι ξηροί καρποί περιέχουν πολυακόρεστα , βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη Ε . Προσοχή όμως ... επειδή είναι πλούσιοι σε λιπαρά πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο .

ΑΜΥΓΔΑΛΑ

Αν τρώτε 25 αμύγδαλα την ημέρα , σύμφωνα με κάποιες μελέτες , θα κατεβάσετε την "κακή " χοληστερίνη σας κατά 4% και θα ανεβάσετε αντίστοιχα την "καλή " χοληστερίνη σας κατά 5%.

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ

Αν τρώτε μέρα παρά μέρα 10 έως 15 μικρούς ξηρούς καρπούς , μειώνετε κατά 50% τον κίνδυνο να πάθετε έμφραγμα .

Για ευαίσθητα θέματα (όπως πχ Υγείας & Διατροφής) θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην αποδοχή των όσων αναγράφονται . Για οποιοδήποτε θέμα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας .