Μενού
Αρχική / Άρθρα / Τράπεζες - Δάνεια / Δάνεια – Ο ρόλος του τραπεζικού υπάλληλου

Δάνεια – Ο ρόλος του τραπεζικού υπάλληλου

Ποιός ο ρόλος του υπεύθυνου υπάλληλου της Τράπεζας

1. Αρχικά , θα πρέπει να διαθέτει την στοιχειώδη επιστημονική κατάρτιση , να γνωρίζει το αντικείμενο των Δανειοδοτήσεων (όχι τις μορφές Δανειοδότησης της Τράπεζας που εργάζεται ….αλλά την ουσία των Δανειοδοτήσεων…να μην είναι δηλαδή μία ωραία “γλάστρα” μπλα.. μπλα…. μπλα…υπογράψτε… τελειώσατε……) να είναι ευγενικός απέναντι σας και να γενικά …να γνωρίζει την σπουδαιότητα που έχει η θέση που εργάζεται…

2. Ο υπάλληλος που ξέρει να κάνει την δουλειά του καλά πρέπει να ΑΚΟΥΣΕΙ τι ανάγκες έχετε , πρέπει να σας βοηθήσει να σκιαγραφήσετε μόνος σας το, “τι” , “πόσο” , ” πως” , “πότε” του δανείου σας . Αφού σας ακούσει , πρέπει και οφείλει να διαπιστώσει με ερωτήσεις ή απορίες , εάν αυτά που δηλώνετε είναι αληθή (έτσι θα προστατέψει την Τράπεζα) , εάν πραγματικά έχετε ανάγκη το Χ ποσό σε Ψ χρόνια εξόφλησης για τον Α σκοπό . Δεν είναι σπάνιες οι φορές που οι πελάτες=εσείς δεν γνωρίζουν ότι την συγκεκριμένη ανάγκη τους μπορούν να την καλύψουν διαφορετικά… εκεί είναι και η ευθύνη , η συμβολή του υπαλλήλου να “ράψει το κουστούμι του πελάτη του” …να καλύψει δηλαδή σωστά τις ανάγκες του πελάτη .

Πάμε στα γρήγορα ένα παράδειγμα :

“Ανοιξη… έρχεται το καλοκαίρι… θα πάτε διακοπές με την Οικογένεια… δεν ξέρετε εάν πάνε καλά οι δουλειές σας… αλλά δεν θέλετε να τρέχετε και την τελευταία ώρα για δανεικά…. μπαίνετε στο Κατάστημα… θέλω ένα δάνειο 700 χιλιάδων…μπλα…μπλα… καλοκαίρι…. η οικογένεια… να τα έχω καβάτζα γιατί δεν μου αρέσει να τρέχω την τελευταία στιγμή..”
και ο υπάλληλος …” ναι..ναι…πάρτε ένα προσωπικό δάνειο…με εξόφληση σε 12 μηνιαίες δόσεις …και μέχρι να τα χρειασθείτε βάλτε τα στο Ταμιευτήριο… πάρτε και μία κάρτα ..να τα κάνετε ανάληψη από το Νησί που θα πάτε…” .

Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι κουστούμι είναι τα μεγάλα σώβρακα τα άσπρα που μας μοίραζαν στο Στρατό .

Το “Κουστούμι” είναι να σας πει “έχουμε ένα δάνειο ειδικά για την περίπτωση σας ένα Προσωπικό Δάνειο με ανοικτή Πίστωση έως 700 χιλ…που (προσέξτε..) θα κάνετε ανάληψη μόνο το ποσό που χρειάζεστε , όταν το χρειάζεστε , θα πληρώνετε τόκους μόνο για το ποσό που πήρατε γιατί πραγματικά εσείς το χρειασθήκατε και επειδή δεν θέλουμε να ταλαιπωρείσθε …εάν θέλετε βγάλτε και μία Κάρτα…να κάνετε αναλήψεις από το νησί που θα πάτε …επίσης το τελικό επιτόκιο είναι Χ , η κάρτα κοστίζει Ψ …κ.λ.π….. πάρτε και την επαγγελματική κάρτα μου….άμα πάτε στο νησί και συναντήσετε δυσκολίες ή έχετε απορίες να με πάρετε τηλέφωνο…να σας πω και που έχει ΑΤΜ στο νησί…να μην ταλαιπωρείσθε…” , ναι …. αυτό είναι κουστούμι για τον πελάτη…

3. Αφού θεωρούμε ότι τα παραπάνω έχουν γίνει σωστά … όταν τελειώσετε την συζήτηση με τον υπάλληλο που σας εξυπηρετεί θα πρέπει να έχετε καταλήξει και να γνωρίζετε τα εξής :

α. τον ΣΚΟΠΟ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ (σημαντικός για το επιτόκιο χορήγησης…άρα και για το κόστος = τόκους που θα πληρώσετε) .

β. την ΔΙΑΡΚΕΙΑ του δανείου (σημαντική για την δυνατότητα πληρωμής των δόσεων και των τόκων που θα πληρώσετε) .

γ. την ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ πληρωμής των δόσεων (σημαντική για την δυνατότητα σας να πληρώνεται ανάλογα με τα εισοδήματα σας).

δ. τις ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ που προσφέρεται στην Τράπεζα (σημαντικές τόσο για την έγκριση όσο και για την δυνατότητα να πληρώνεται …..ναι.. ναι μην ξαφνιάζεστε …θα τα πούμε παρακάτω…) ,

Συνεχίζεται..


Αφήστε μια απάντηση