Καλιά θα βάλω το κορμί στου ντουφεκιού τη μοίρα ανέ μου πούνε οι γιατροί μη ξανακούσω λύρα ….
Συνέχεια »ΛΥΡΑ
13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Κατηγορίες με εγκυκλοπαιδικές καταχωρήσεις σχετικά με την παράδοση και τον πολιτισμό. Πλούσιο υλικό εμπλουτισμένο με ύμνους, τραγούδια, έθιμα, προσευχές, μαντινάδες για να ταξιδέψουμε μέσα από αυτά από το χτες.. στο σήμερα.
13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Καλιά θα βάλω το κορμί στου ντουφεκιού τη μοίρα ανέ μου πούνε οι γιατροί μη ξανακούσω λύρα ….
Συνέχεια »13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Εικονοστάσι είναι η καρδιά δυο Παναγίες έχει στη μια ανάβω το κερί την άλλη να προσέχει….
Συνέχεια »13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Και με τη τεχνητή καρδιά εργάζεται το σώμα φαίνεται δε τελειώσανε τα βάσανα μου ακόμα.
Συνέχεια »13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Θα κάμω τεχνητή καρδιά να νταγιαντά το πόνο γιατί χω τώρα μια καρδιά που αναστενάζει μόνο ….
Συνέχεια »13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Καρδιά μου επαναστάτρια ζώσου τα φισεκλίκια γιατί επιάστικες ξανά στου έρωτα τα δίχτυα … !!
Συνέχεια »13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Τάφο θα κάμω τη καρδιά και μέσα θα σε θάψω κιόντε θα πάψει να χτυπά να σ΄αγαπώ θα πάψω …
Συνέχεια »13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Να έβλεπα τη μάνα σου στο χασαπιό σφαγμένη, να την πουλούν με το κιλό κανείς να μην την παίρνει
Συνέχεια »13 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Και ένα παλιό ξερό κλαδί μες στην δική σου αγκάλη καρπούς και ρίζες και βλαστούς με σένα θε να βγάλει!
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Αφού στο γιο ντου ο θεός έδωκε τέτοιο δράμα γιάντα να λυπηθεί εμάς που δε μας έχει πράμα .
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Δεν έχει ο χάρος συγγενείς και το ‘χει αποδειγμένο και το Χριστό θεού παιδί έχει στη γη βαλμένο .
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Αν είναι και υπάρχει θεός και κάθεται σε θρόνο εγκληματεί που αδιαφορεί με το δικό μου πόνο .
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Εγώ κερά μου υποχωρώ και στο θεό σ΄ αφήνω απου το νε λένε δίκαιο να τονε δω και εκείνο .
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Μπορεί να κάνω πως γελώ μπορεί και να γλεντίζω μα εγώ κατέχω ηντα καημό και πόνο κουλαντρίζω .
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Φτάνω στη πόρτα τσι χαράς και με γιαγερνη οπίσω φόβος γιατί σκέφτομαι πως θα την αντικρίσω .
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Δεν τη ναι θέλω τη ζωή θα πάω να βρω μιαν άλλη γιατί χαρά δε μου ‘δοκε ετούτη ούτε ψιχάλι .
Συνέχεια »4 Σεπτεμβρίου, 2003Μαντινάδες
Φαίνεται να περνά καλά ο άνθρωπος σα ποθάνει για δε νε γιαγηρε κανείς παράπονα να κάνει .
Συνέχεια »
asxetos.gr 15 χρόνια χρηστικό περιεχόμενο