Μενού
Αρχική / Ενθετα – Αφιερώματα (Σελίδα 7)

Ενθετα – Αφιερώματα

Καταγραφή , αφιερώματα , ένθετα σε θεματικές ενότητες γενικού και εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος .

Post – Rock

To post-rock είναι ένα μουσικό είδος το οποίο, όπως δηλώνει και το όνομά του, αποτελεί μια εξέλιξη της παραδοσιακής ροκ μουσικής. Είναι ένας ευρής όρος που περιλαμβάνει συγκροτήματα με πολύ διαφορετικό μεταξύ τους ήχο. ....

Συνέχεια »

Punk – Πανκ

Το πανκ είναι μουσικό είδος που ξεκίνησε τη δεκαετία του '60 και έγινε γνωστό στα τέλη της δεκαετίας του '70. Οι ρίζες του βρίσκονται στο garage rock αλλά και σε συγκροτήματα όπως οι MC5, Stooges, Ramones και New York Dolls, γύρω στα μέσα της δεκαετίας του '70 όμως έγινε δημοφιλές στην Αγγλία από συγκροτήματα όπως οι Sex Pistols, οι Clash, οι Crass κ.α. ....

Συνέχεια »

Ρέγκε (reggae)

Ως μουσικό είδος εξέφρασε κυρίως τις καταπιεσμένες και οικονομικά υποβαθμισμένες κοινωνικές τάξεις, με συχνές αναφορές στην ανάγκη ισότητας και δικαιοσύνης, όπως αυτές αποτυπώθηκαν στους στίχους των τραγουδιών.

Συνέχεια »

Τζάζ – Jazz

Η ετυμολογία της λέξης τζαζ παραμένει ανεξιχνίαστη παρόλο που κατά καιρούς επικράτησαν διάφορες γνώμες. Σύμφωνα με μια εκδοχή, η τζαζ πήρε το όνομά της από τον χορευτή Τζάζμπο Μπράουν ενώ μια άλλη υποστηρίζει πως η ονομασία τζαζ προέρχεται από τη συντόμευση του ονόματος κάποιου μουσικού Τσάρλς (Charles, chas, jass, jazz) ή Τζάσπερ.

Συνέχεια »

Η Διακήρυξη του Μοντεβιδέου για Δράση ενάντια στη Φτώχεια

Η Διακήρυξη του Μοντεβιδέου για το Παγκόσμιο Κάλεσμα για Δράση ενάντια στη Φτώχεια . Το GCAP αγωνίζεται ενάντια στα διαρθρωτικά αίτια της φτώχειας και έμπρακτα αμφισβητεί τους φορείς και τις διαδικασίες, τα οποία διαιωνίζουν τη φτώχεια και την ανισότητα στον κόσμο.

Συνέχεια »

Η Αρχή του Παρέτο (Pareto) . Ο κανόνας του 80 – 20 στην ζωή μας

- Μήπως αγαπημένη μου φίλη παντρεύτηκες , έδεσες τον γάιδαρο και πάχυνες κατά 20 % ;
- Μήπως αγαπημένη μου φίλη ασχολείσαι το 80% της ημέρας σου με πράγματα που συντελούν στο 20% της ευτυχίας σου και ιδιαίτερα του ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ σου ;

Συνέχεια »

Η Αρχή του Παρέτο (Pareto) και ο κανόνας του 80 – 20 (επιστημονικά)

Η Αρχή του Pareto, στο ευρύτερο πλαίσιό της, υποστηρίζει ότι 80% των αποτελεσμάτων προκύπτουν από 20% των μέσων ή αιτίων. Με άλλα λόγια, ο Κανόνας 80-20 σημαίνει ότι, σε κάθε κατάσταση, λίγοι παράγοντες (20%) είναι ζωτικοί και πολλοί (80%) είναι επουσιώδεις.

Συνέχεια »

Είναι κοινωνικά δίκαιος ο Φόρος Κατοχής Περιουσίας ; Ναι !

Η φορολόγηση της Κατοχής της Περιουσίας ταιριάζει σε πολιτική φιλολαϊκή και ως τέτοια εγώ δίνω συγχαρητήρια και εύσημα σε Υπουργούς Οικονομικών που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις σε όποια παράταξη και εάν ανήκουν .

Συνέχεια »

Κώδικας Δεοντολογίας για την Παρ. Υπηρ. Πολυμεσικής Πληροφόρησης

Με τον Κώδικα θεσπίζονται κανόνες για την παροχή υπηρεσιών τηλεηχοπληροφόρησης (Audiotext), οπτικής τηλεπληροφόρησης (Videotext), σύντομων μηνυμάτων (SMS) προστιθέμενης αξίας και πολυμεσικών μηνυμάτων (MMS) προστιθέμενης αξίας. Στο πλαίσιο του Κώδικα ρυθμίζονται και οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης που παρέχονται μέσω του Διαδικτύου.

Συνέχεια »

Αλφαβητάριο 1950 – Η Λόλα – Ελλη .

Κάνουμε ένα ταξίδι αναμνήσεων στην παιδική ηλικία μας , το κουδούνι κτύπησε , φορέστε την ποδιά σας και πάμε ταξίδι Αλφαβητάριο : Τα καλά παιδιά - Ο.Ε.Δ.Β 1950 (!) - Η Λόλα - Ελλη κλπ ! Κάνουμε ένα ταξίδι αναμνήσεων στην παιδική ηλικία μας , το κουδούνι κτύπησε , φορέστε την ποδιά σας και πάμε ταξίδι .

Συνέχεια »

Ο λόγος του Θεοδώρου Κολοκοτρώνη στην Πνύκα

Ο λόγος που έβγαλε ο Κολοκοτρώνης ανεβασμένος στα βράχια της Πνύκας, όπως στα παλιά τα χρόνια τόσοι τρανοί ρήτορες στους Αθηναίους, στέκεται η πνευματική διαθήκη του ήρωα στο Έθνος. Ο λόγος του αγράμματου, μα σοφού στρατηγού προς τα νιάτα της Αθήνας του 1838.

Συνέχεια »

Οδηγίες Προστασίας του Πολίτη από Δασικές Πυρκαγιές

Οδηγίες Προστασίας του Πολίτη από Δασικές Πυρκαγιές από την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Τι πρέπει να προσέχετε για να αποτρέψετε την εκδήλωση πυρκαγιάς. Αν το σπίτι σας βρίσκεται μέσα ή κοντά σε δάσος ή δασική έκταση. Πώς πρέπει να ενεργήσετε μόλις αντιληφθείτε πυρκαγιά

Συνέχεια »