Ο ερασιτεχνισμός ( ή ντιλεταντισμός ).
Συνέχεια »ΔΙΑΦΟΡΙΣΜΟΣ
Ο όρος υποδηλώνει την ενοποίηση ή την κεντρικοποίηση του διευθυντικού ελέγχου δύο ή περισσότερων οικονομικών μονάδων .
Συνέχεια »ΔΙΒΙΖΙΟΝΙΣΜΟΣ
Είδος τεχνοτροπίας στη ζωγραφική .
Συνέχεια »ΔΙΔΑΚΤΙΣΜΟΣ
Η τάση να διδάσκει κανείς με βιασύνη , με εγωισμό .
Συνέχεια »ΔΙΘΕΪΣΜΟΣ
Θρησκευτική αντίληψη , κατά την οποία κυβερνούν τον κόσμο δύο θεοί ( διαρχία ) , δηλ . υπάρχουν δύο αντίθετες αρχές των όντων : το φως και το σκότος , το καλό και το κακό , το πνεύμα και η …
Συνέχεια »ΔΙΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ
Το να επιμένει κανείς στη γνώμη του , χωρίς τεκμήρια .
Συνέχεια »ΔΙΚΛΙΝΙΣΜΟΣ
Η ύπαρξη αρσενικών και θηλυκών οργάνων σε άνθη του ίδιου φυτού .
Συνέχεια »ΔΙΚΟΛΑΒΙΣΜΟΣ
Τρόπος συζήτησης με σοφιστικά και κακόπιστα επιχειρήματα .
Συνέχεια »ΔΙΜΕΤΑΛΙΣΜΟΣ
Νομισματικό σύστημα κατά το οποίο , σε αντίθεση με το μονομεταλισμό , χρησιμοποιούνται ελεύθερα ως μέσα ανταλλαγής και ο χρυσός και ο άργυρος .
Συνέχεια »ΔΙΑΓΟΥΜΙΣΜΟΣ
Η λεηλασία , το σκόρπισμα των υπαρχόντων , η σπατάλη .
Συνέχεια »ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΜΟΣ
Η διαγράμμιση , το χαράκωμα , το ρίγωμα στο χαρτί , το χώρισμα σε γραμμές .
Συνέχεια »ΔΙΑΔΟΡΑΤΙΣΜΟΣ
Το να μάχεται κανείς με το δόρυ . Το κονταροχτύπημα .
Συνέχεια »ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΣΜΟΣ
Θεωρία φιλοσοφική , κατά την οποία η αληθινή γνώση επιτυγχάνεται με τη διαίσθηση .
Συνέχεια »ΔΙΑΛΕΚΤΙΣΜΟΣ
Φιλοσοφικός όρος ή θεωρία του “γίγνεσθαι ” . Προοδευτική κίνηση , με την οποία τα πράγματα γίνονται , δημιουργούνται ή μετατρέπονται .Το “γίγνεσθαι ” , αντίθετα προς το αμετάβλητο “είναι ” , σημαίνει σειρά μεταβλητών , μετάβαση από μια κατάσταση …
Συνέχεια »ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΙΣΜΟΣ – ΝΟΗΣΙΑΡΧΙΑ
Φιλοσοφικό σύστημα , αντίθετο της εμπειριοκρατίας , κατά το οποίο ορισμένες ιδέες , όπως ο “λόγος” και η “θυσία ” , και κρίσεις , όπως οι λεγόμενες “κατευθυντήριες αρχές της γνώσης ” , είναι έμφυτες ή αποτελούν δημιουργήματα του πνεύματος …
Συνέχεια »ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
Ο όρος χαρακτηρίζει τη διανοουμενίστικη τάση ατόμων περιορισμένης διανοητικότητας , που προσπαθούν να διεισδύσουν στα φαινόμενα της ζωής , της επιστήμης και της φύσης .
Συνέχεια »