Που με βρίσκεις που με χάνεις Μέσα στην κατσαρόλα θα με βρεις Την μοίρα σου θα κλάψεις την πικρή .
Συνέχεια »Το κουβάρι με την κλωστή
Όλο τρέχει και ταυτόχρονα κονταίνει.
Συνέχεια »Γραφομηχανή
Ποια είναι αυτή που δουλεύει μόνο όταν τη χτυπάμε
Συνέχεια »Το καλάμι του ψαρά
Τι είναι αυτό που όσο πιο βαρύ είναι τόσο πιο εύκολα το σηκώνουμε ;
Συνέχεια »Ρολόι
Όσο και αν προσπαθεί πάνω από δώδεκα να μετρήσει δεν μπορεί.
Συνέχεια »Γήπεδα
Πως λένε τα παιδιά της γης ;
Συνέχεια »Μπαμπάκι
Μπα και μπα, μισή Κική, καθαρίζω μια Πληγή. Τι είναι;
Συνέχεια »Νυχτοφύλακας
Ποιος παίρνει μισθό Χωρίς να εργάζεται Καμία μέρα ;
Συνέχεια »Μάτια
Γυάλινος πύργος, Τρίχινος φράχτης.
Συνέχεια »Τριαντάφυλλο
Τριάντα φούστες φόρεσε και στο χορό πηγαίνει.
Συνέχεια »Χτένι
Έχει δωδεκάδες δόντια κι όμως δε δαγκώνει.
Συνέχεια »Αράχνη
Με το κυνήγι αν και ζω στους λόγκους δεν πηγαίνω. Ψαράς δεν είμαι, μα παντού τα δίχτυα μου τα στήνω.
Συνέχεια »Ευφυϊσμός
Το εξεζητημένο ύφος , με το οποίο έχει γραφεί το βιβλίο «Ευφυής , η ανατομία του πνεύματος» του Τζον Λύλυ. Η τεχνοτροπία αυτή άρεσε πολύ την εποχή εκείνη στην Αγγλία και ο Λύλη τη χρησιμοποίησε και στα θεατρικά του έργα.
Συνέχεια »Εφεδρισμός
Αρχαίο παιχνίδι κατά το οποίο έβαζαν σε ορισμένη απόσταση μια πέτρα και οι παίκτες , παίζοντας , έπρεπε να τη χτυπήσουν ή να την ανατρέψουν με άλλη πέτρα ή σφαίρα .
Συνέχεια »Εχιδνισμός
Δηλητηρίαση που προκαλείται από δήγμα Έχιδνας.
Συνέχεια »Ευημερισμός
Η φιλοσοφία του Ευήμερου . Ο Ευήμερος υποστήριξε με το έργο του «Ιερά αναγραφή» , ότι οι θεοί ήταν κάποτε θνητοί και μετά το θάνατό τους θεοποιήθηκαν για τις υπηρεσίες που πρόσφεραν στην ανθρωπότητα.
Συνέχεια »