Μενού
Αρχική / Εγκυκλοπαίδεια / Λεξικό του internet / Ad Click Rate (ή Click Through Rate)

Ad Click Rate (ή Click Through Rate)

Το ίδιο με τον όρο Click Through Rate . Αναλογία μεταξύ των εμφανίσεων (Ad Impressions) μίας online διαφήμισης και των πατημάτων (Ad Clicks) που έγιναν σε αυτήν από τους χρήστες. Το Click Through Rate δηλώνει ποσοστό των χρηστών που πάτησαν την online διαφήμιση σε σχέση με αυτούς που την είδαν. Υπολογίζεται αν διαιρεθεί ο αριθμός των συνολικών Ad Clicks με εκατό (100) εμφανίσεις (Ad Impressions). Παράδειγμα : 4% Click Through Rate σημαίνει οτι στους 100 χρήστες που θεωρητικά είδαν ένα banner το πάτησαν οι 4. To Click Through Rate υπολογίζεται αυτόματα από τους Ad Servers. (Σημείωση : Το αυξημένο ClickThrough Rate δεν είναι o μοναδικός παράγοντας επιτυχίας μίας εκστρατείας. To αν κάποιος πατήσει τελικά μία διαφήμιση εξαρτάται από το creative που χρησιμοποιήθηκε και βέβαια το διαφημιζόμενο προϊόν). Συνήθως το Click Through Rate κυμαίνεται μεταξύ 0.5%-2%. Αναφέρεται και ως Click Through.
Το Ad Click Rate ή αλλιώς Click Through Rate μπορεί να δείχνει σε μεγάλο βαθμό το ποσοστό επιτυχίας μίας διαφημιστικής εκστρατείας στο Internet αλλά αυτό που τελικά έχει σημασία (και συνήθως υπολογίζουν ή θέλουν να υπολογίζουν οι διαφημιζόμενοι) είναι οι αύξηση των πωλήσεων που προέκυψε λόγω της διαφημιστικής καμπάνιας (η αύξηση των πωλήσεων ανάλογα με το πωλούμενο προιόν … μπορεί να μην μπορεί να μετρηθεί ή να μπορεί να μετρηθεί και κατά προσέγγιση … κλπ κλπ) .
Το ποσοστό των επισκεπτών που τελικά αγόρασαν το πωλούμενο προιόν ονομάζεται Conversion Rate ..
Γενικά και asxeta … όμως μπορούμε να πούμε σε μία Διαφήμιση δεν πληρώνεις μόνο τα CLICK (επισκέψεις) αλλά και την ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΜΟΤΗΤΑ που επιτυγχάνεις στο πωλούμενο προιόν σου (ή την ιστοσελίδα σου) . Εάν αυτό δεν ισχύει ..τότε οι διαφημίσεις στην Τηλεόραση θα ήταν άσκοπες !! (εκτός εάν κανείς μπορεί να κάνει click στην τηλεόραση του …-)) . )


Αφήστε μια απάντηση